Bologna’da bir çağrı merkezi operatörü müşteriye kötü söz söylüyor: kovuldu

ahmetbeyler

New member
Telekomünikasyon sendikalarının tepkisi Telekomünikasyon sendikaları Slc, Fistel, Uilcom ve Ugl Telecommunications, “Kimse disiplin cezası uygulanmaması gerektiğini söylemiyor, ancak şikayetin doğru olduğu kabul edilse ve verilmese bile işten çıkarmanın, her halükarda aşırıdır, orantılı değildir ve açıkça onur kırıcıdır.”



Hikaye – “Aynı disiplin şikâyetinde belirtilene göre kusur, zorlu bir görüşmenin sonunda, büyük ölçüde sona eren bir saatlik fazla mesai sırasında dile getirilmiş ve bu nedenle kendisini mesai saatleri dışında bulmuş, hatta ücret alamamıştır. Sendikalar, daha sonra şikayette bulunan müşteriye yönelik bir küfürdür” açıklamasını yaptı.



“İşçi ayrıca, disiplin şikayeti anından itibaren uygulanan, özellikle neredeyse 8 yıllık çalışma hayatında ilk disiplin şikayetiyle karşı karşıya kalan bir işçi için, tamamen motivasyonsuz, orantısız ve son derece aşağılayıcı bir ihtiyati tedbir olarak işten ve maaştan uzaklaştırma cezasına maruz kaldı. Çalınmadan, kavgaya karışmadan veya şirket varlıklarına zarar vermeden”, Slc, Fistel, Uilcom ve Ugl Telecommunications devam ediyor.



“Olan çok ciddi bir gerçektir, sendikanın ve işçilerin kabul edemeyeceği kolektif bir yıldırmadır. Bu yıldırma yoluyla herkes için çok tehlikeli bir emsal yaratarak yeni bir dönemin başlatılmasına izin vermeyi düşünmüyoruz.” sendikalar.
 
Üst