Safari’de Canon EOS R6 II ile: süper hızlı, her zaman doğru değil
Hızlı, daha hızlı, EOS R6 II
Rahatsız edici anahtar çeşitliliği
Kullanışlı, ancak uzun uçta zayıf
Safari’de çift otomatik odak ayarı
Botswana’nın biyolojik çeşitliliği veritabanını aşıyor
Sarı gagalı kartal, AF testinde yardımcı olur
Çözüm
Canon, EOS R6’nın halefi ile 2022’nin sonunda hız için optimize edilmiş yeni nesil tam çerçeve aynasız fotoğraf makineleri sundu. R6 Mark II, R3’ün en üst modelinin altına yerleşir ve Canon’un kadrosundaki daha yüksek çözünürlüklü R5’ten farklı bir odağa sahiptir ve özellikle vahşi yaşam, spor ve aksiyon fotoğrafçılarının ilgisini çekmelidir. Canon RF 100-500mm telefoto zoom ile birlikte, kamerayı dört hafta boyunca Botsvana’da bir safariye çıkardım. Bana çok güzel görüntüler verdi ama aynı zamanda ülkenin kuzey-güney geçişi sırasında zaman zaman beni şaşırttı.
Hızlı, daha hızlı, EOS R6 II
![](https://Haberler.cloudimg.io/width/533/q50.png-lossy-50.webp-lossy-50.foil1/_Haber_/imgs/18/4/2/6/4/4/4/5/001_Sandra_Petrowitz_59i3538_600x800-14994dadd0fc7cf8.jpg)
Yazar Sandra Petrowitz, Botswana’da safaride.
Tam formattaki nispeten makul 24 megapiksel, birçok amaç için yeterlidir ve sürekli yüksek kare hızı için temel bir gereklilik olan R6 II sensörünün kısa okuma sürelerini mümkün kılar. Bu disiplinde Canon, tam otomatik odak izleme ile saniyede 40 kareye kadar reklam verir. Ancak bu etkileyici rakam ancak elektronik deklanşör ile elde edilebiliyor; bir sonraki en düşük ayarda saniyede 20 kareye kadar yavaşlatılabilir.
Safarim sırasında, rezil deklanşör efektini fark etmedim – çok yavaş sensör okuması nedeniyle bozuk görüntüler. Ve bu, sensörün Canon’a göre yakın zamanda geliştirilmiş olmasına, ancak ne çok katmanlı (istiflenmiş) bir yapıya ne de arkadan aydınlatmalı devresine (BSI = arkadan aydınlatmalı) sahip olmasına rağmen. Her ikisi de başlangıçta R6 II’nin neredeyse iki katına mal olan üst model R3’e ayrılmıştır.
Giderek daha fazla bilgi.
BT ve teknoloji için dijital abonelik.
- Tüm özel testler, kılavuzlar ve arka plan bilgileri
- Tüm dergiler için tek abonelik: Doğrudan tarayıcınızda c’t, iX, MIT Technology Review, Mac & i, Make, c’t photography okuyun
- Risk yok: ilk ay ücretsiz, ardından aylık 9,95 €’dan başlayan fiyatlarla. Dergi aboneleri daha da az okuyor!
Aya ÜCRETSİZ başlayın
Şimdi ÜCRETSİZ deneyin ve okumaya devam edin!
Zaten bir Haberler+ abonesi misiniz?
Kaydolun ve okuyun
Şimdi kaydolun ve makaleyi hemen okuyun
Giderek daha fazla bilgi. BT ve teknoloji için dijital abonelik.
Araba bilgi-eğlence karşılaştırması: BMW, VW ve Co. hangi donanım ve yazılımları sunuyor?
BMW, Mercedes, Tesla, Volvo ve VW’nin bilgi-eğlence sistemleri çok yönlüdür. Ancak üreticiler aslında ne inşa ediyor? Peki ya güncellemeler?
sıcak arabalar
Testte BMW iX1 elektrikli otomobil: X1’in en iyi sürüşü
BMW’nin çoklu sürüş stratejisi işe yarıyor: iX1 iyi bir elektrikli otomobil haline geldi. Verimlilik bir SUV için yeterli, şarj performansı ise ortalama.
sıcak arabalar
Maliyet kontrolü: BMW i4 ve Tesla Model 3
Test edilen dev tablet: 14,5 inç ekranlı Lenovo Tab Extreme
Lenovo Tab Extreme, piyasadaki en büyük tabletlerden biridir. Yazılım ve aksesuarlar, geniş alanı farklı amaçlar için kullanılabilir hale getirir.
dergi
Chrome Mac: Google ChromeOS Flex ile eski Mac’lerin ömrünü uzatın
ChromeOS Flex, Apple’ın artık güvenlik güncellemeleri sağlamadığı, Mac’ler için alternatif bir işletim sistemidir. Kurulumu anlatıyoruz.
Mac ve ben
Sıfır girişli fotovoltaik: nedir ve neden kullanılır?
Şebekeye elektrik verilmemesini kesin olarak düzenleyen fotovoltaik sistemler vardır. Birine bakıyoruz ama anlam sorunu ortaya çıkıyor.
dergi yapmak
Kendin Yap Güneş Sistemi: PV’yi çatıya kendiniz kurun
Elektrikli bir araba ile 100 kilometre gerçekten ne kadara mal oluyor?
Tüketim için seyahat masraflarını azaltanlar, fiili harcamanın büyük bir bölümünü görmezden geliyor. Bu, on iki modelin karşılaştırılması ile kanıtlanmıştır.
sıcak arabalar
Haberin Sonu