Sony, görüntü sensörlerini güçlendirmek için yeniden yatırım yapıyor. Son yıllarda Sony’nin bu bölümdeki karı, Huawei akıllı telefon satışlarındaki düşüş nedeniyle önemli ölçüde düştü. Huawei’nin satışları, ABD ile Çin arasındaki ekonomik anlaşmazlıktaki konumu nedeniyle hızla düştü. Sony’nin en güçlü iş alanı olan görüntü sensörü bölümü, 2019’daki satışların yaklaşık yüzde 22’sini oluşturdu. Asia Nikkei haber portalına göre, içinde bulunduğumuz mali yılda bu yüzde farklı olacak ve yaklaşık %12,3’e düşecek.
Duyuru
Yeni müşteriler edinin
Sony bu önemli düşüşü telafi etmek istiyor ve bu nedenle yeni müşteriler arıyor. Çip üreticisinin aklında iki sektör var: Çinli akıllı telefon üreticileri ve lojistik sektörü. İkincisi sadece gözetleme kameralarına yönelik sensörlerle ilgili değildir. Sony, rulmanları izleyip kontrol etmeye yardımcı olan sensörler sağlar. “Depo Verimlilik Hizmeti”, diğer şeylerin yanı sıra kamyonların geliş ve gidişlerini tespit ediyor ve yükleme ve boşaltma sürelerini analiz ediyor. Kamyon şoförlüğüne ilişkin çalışma süresi kanunları 2024’te önemli ölçüde sıkılaştırılacağından Sony, özellikle Japonya’da buna duyulan ihtiyacı görüyor.
Kapasite yaratın, üretimi optimize edin
Ancak bu daha fazla üretim kapasitesi gerektiriyor çünkü büyük müşteri Huawei’nin neden olduğu düşüşlere rağmen, Apple’dan gelenler gibi diğer büyük siparişler sistemler üzerinde öyle bir yük oluşturuyor ki, yeni müşterileri entegre etmek zorlaşıyor. Sony, 2022 yılında ilk adımı atarak Nagazaki Teknoloji Merkezi’nin temiz oda alanını %60 oranında genişletti. Artık çalışma tamamlandı. Üretici aynı zamanda Japonya’nın Kumamoto ilinde de başka bir tesis planlıyor.
En son görüntü sensörünün üretilmesi sorunlara neden oldu. Diğer özelliklerinin yanı sıra karanlıkta çok iyi çalışıyor, yapay zeka kullanıyor ve yeni nesil akıllı telefonlarda kullanılıyor. Ancak Asia Nikkei’ye göre seri üretim çok uzun sürdü. Sony daha sonra diğer lokasyonlardan mühendisleri Nagasaki’deki çözümler üzerinde çalışmaya ve bunları optimize etmeye davet etti.
(cbr)
Haberin Sonu
Duyuru
Yeni müşteriler edinin
Sony bu önemli düşüşü telafi etmek istiyor ve bu nedenle yeni müşteriler arıyor. Çip üreticisinin aklında iki sektör var: Çinli akıllı telefon üreticileri ve lojistik sektörü. İkincisi sadece gözetleme kameralarına yönelik sensörlerle ilgili değildir. Sony, rulmanları izleyip kontrol etmeye yardımcı olan sensörler sağlar. “Depo Verimlilik Hizmeti”, diğer şeylerin yanı sıra kamyonların geliş ve gidişlerini tespit ediyor ve yükleme ve boşaltma sürelerini analiz ediyor. Kamyon şoförlüğüne ilişkin çalışma süresi kanunları 2024’te önemli ölçüde sıkılaştırılacağından Sony, özellikle Japonya’da buna duyulan ihtiyacı görüyor.
Kapasite yaratın, üretimi optimize edin
Ancak bu daha fazla üretim kapasitesi gerektiriyor çünkü büyük müşteri Huawei’nin neden olduğu düşüşlere rağmen, Apple’dan gelenler gibi diğer büyük siparişler sistemler üzerinde öyle bir yük oluşturuyor ki, yeni müşterileri entegre etmek zorlaşıyor. Sony, 2022 yılında ilk adımı atarak Nagazaki Teknoloji Merkezi’nin temiz oda alanını %60 oranında genişletti. Artık çalışma tamamlandı. Üretici aynı zamanda Japonya’nın Kumamoto ilinde de başka bir tesis planlıyor.
En son görüntü sensörünün üretilmesi sorunlara neden oldu. Diğer özelliklerinin yanı sıra karanlıkta çok iyi çalışıyor, yapay zeka kullanıyor ve yeni nesil akıllı telefonlarda kullanılıyor. Ancak Asia Nikkei’ye göre seri üretim çok uzun sürdü. Sony daha sonra diğer lokasyonlardan mühendisleri Nagasaki’deki çözümler üzerinde çalışmaya ve bunları optimize etmeye davet etti.
(cbr)
Haberin Sonu