Teknik sorunlar olması durumunda, bir program satırı günün görüntülerini seçer. Bunu yapmak için, günün resimleri söz konusu olduğunda 2014’te başlayan bir resim kataloğundan seçim yapıyor. Algoritma Cumartesi’den Salı’ya, aksi takdirde c’t’nin fotoğrafının derinliklerinde gizli kalmış olabilecek resimleri ortaya çıkardı. galeri.
Cumartesi günü erken saatlerde, Ralf Markert’in klasik bir merkezi perspektifle yakaladığı, Ruhr bölgesinde tarihi bir madenci lambası şeklindeki atmosferik olarak aydınlatılmış anıt vardı. Pazar günkü fotoğraf da onundu: 2013’te Pörtschach’ta düzenlenen Dünya Vücut Boyama Festivali’ndeydi ve ilk ve ikinci bakışta komik bir çizim gibi görünen bir çalışmayı fotoğrafladı.
Pazartesi günkü Günün Fotoğrafı’nda JohnnyB imzalı bir kaplan portresi yer aldı. Salı günü o da bir hayvana aitti, ama bu sefer çok daha zararsızdı: “Ausscheider” galerisinden fotoğrafçının Alsace’deki bir kelebek evinde fotoğrafını çektiği bir kelebek.
günümüze geri dön
Klaus-Peter Kubik’in Ren nehrinde bir gemiyi kaydettiği uzun süreli kayıt, uzay ve zamanın yapısının henüz tam olarak düzelmediği izlenimini verse de, geçmişe yolculuğumuz Çarşamba günü sona erdi. Fotoğrafçı fotoğrafı hakkında şunları yazıyor: “Sürat Teknesi I fotoğrafını Königswinter am Rhein’da, Ren Nehri’nin su seviyesinin nehre doğru çıkıntı yapan beşiklerin hafifçe su bastığı anlamına geldiği bir sırada çekmiştim. Daha sonra fotoğraf makinesini tripoda astırdım. yere olabildiğince yakın fotoğraf çekebilmek. Fotoğraf, 12-60 lensli ve vidalı ND 1.8 gri filtreli Olympus OM-D E-M1 ile 5 saniye pozlama süresiyle çekilmiştir. Bu, su yüzeyinin yumuşatılmasına ve geçen geminin dinamik hareket efektine yol açtı. RAW dosyası, Lightroom’da yapılan renk ayarlamalarıyla Capture One Pro’da geliştirildi.”
Christian Nagel’in etkileyici Ay fotoğrafı, bu kez astronomik ölçekte ve son derece net bir şekilde yakalanmış Ay kraterleri biçiminde, geçmişe bir bakış da veriyor. Fotoğraf şöyle ortaya çıktı: “Akşam astrofotoğrafçılığı seansım için hazırlanırken hala karanlık bir gökyüzü beklerken, teleskopu kabaca odaklamak için ayı kullandım ve birkaç fotoğraf çektim. Bu yüzden karanlık gökyüzü altında bile ayda bir dizi kaydetmeye karar verdim. Görüntüyü işledikten sonra, görüntü kalitesinin %100 görünümde bile oldukça kullanılabilir olduğunu gördüm, bu yüzden galeride çekilen ay detaylarına biraz daha efekt vermek için kırpmaya karar verdim. Resim, yaklaşık 1090 mm odak uzaklığına sahip 8 inçlik bir RC teleskop üzerinde bir astro kamera (ATR3CMOS26000KPA) ile çektiğim 200 görüntülük bir diziden en iyi 50 görüntünün üst üste bindirilmiş halini gösteriyor.
Haftanın sonunda, Karsten Gieselmann’ın her zamanki gibi ustaca sahnelediği bir merdiven boşluğu kaydı vardı. Şöyle yazıyor: “Münih’in merkezindeki bir binadaki merdiven boşluğunun ilginç ve sıra dışı bir geometrisi var. Uygun bir perspektif seçilerek, soyut ve grafik bir kompozisyon mümkündür. Orijinalde, desen rengi bir “fare grisi”dir. Görüntünün genel etkisine ve gerilimine katkıda bulunmak için, son işleme sırasında merdiven boşluğuna sarı ile mavi bir ton ekledim.” Bu arada: c’t Photography’nin bu sayısında çalışma yöntemi ve motiflerini nasıl seçtiği hakkında bir yazı bulacaksınız.
Haftanın tüm fotoğraflarına genel bir bakışı fotoğraf galerimizde bulabilirsiniz:
Cumartesi: parlıyor….
Ralf Merkert tarafından fotoğraflandı (Resim: Ralf Markert)
(Fakat)
Haberin Sonu
![](https://Haberler.cloudimg.io/width/4096/q50.png-lossy-50.webp-lossy-50.foil1/_Haber_/imgs/71/3/5/7/7/5/0/5/Titel-df2303001-6173a7b8c6f2e140.jpg)
Cumartesi günü erken saatlerde, Ralf Markert’in klasik bir merkezi perspektifle yakaladığı, Ruhr bölgesinde tarihi bir madenci lambası şeklindeki atmosferik olarak aydınlatılmış anıt vardı. Pazar günkü fotoğraf da onundu: 2013’te Pörtschach’ta düzenlenen Dünya Vücut Boyama Festivali’ndeydi ve ilk ve ikinci bakışta komik bir çizim gibi görünen bir çalışmayı fotoğrafladı.
Pazartesi günkü Günün Fotoğrafı’nda JohnnyB imzalı bir kaplan portresi yer aldı. Salı günü o da bir hayvana aitti, ama bu sefer çok daha zararsızdı: “Ausscheider” galerisinden fotoğrafçının Alsace’deki bir kelebek evinde fotoğrafını çektiği bir kelebek.
günümüze geri dön
Klaus-Peter Kubik’in Ren nehrinde bir gemiyi kaydettiği uzun süreli kayıt, uzay ve zamanın yapısının henüz tam olarak düzelmediği izlenimini verse de, geçmişe yolculuğumuz Çarşamba günü sona erdi. Fotoğrafçı fotoğrafı hakkında şunları yazıyor: “Sürat Teknesi I fotoğrafını Königswinter am Rhein’da, Ren Nehri’nin su seviyesinin nehre doğru çıkıntı yapan beşiklerin hafifçe su bastığı anlamına geldiği bir sırada çekmiştim. Daha sonra fotoğraf makinesini tripoda astırdım. yere olabildiğince yakın fotoğraf çekebilmek. Fotoğraf, 12-60 lensli ve vidalı ND 1.8 gri filtreli Olympus OM-D E-M1 ile 5 saniye pozlama süresiyle çekilmiştir. Bu, su yüzeyinin yumuşatılmasına ve geçen geminin dinamik hareket efektine yol açtı. RAW dosyası, Lightroom’da yapılan renk ayarlamalarıyla Capture One Pro’da geliştirildi.”
Christian Nagel’in etkileyici Ay fotoğrafı, bu kez astronomik ölçekte ve son derece net bir şekilde yakalanmış Ay kraterleri biçiminde, geçmişe bir bakış da veriyor. Fotoğraf şöyle ortaya çıktı: “Akşam astrofotoğrafçılığı seansım için hazırlanırken hala karanlık bir gökyüzü beklerken, teleskopu kabaca odaklamak için ayı kullandım ve birkaç fotoğraf çektim. Bu yüzden karanlık gökyüzü altında bile ayda bir dizi kaydetmeye karar verdim. Görüntüyü işledikten sonra, görüntü kalitesinin %100 görünümde bile oldukça kullanılabilir olduğunu gördüm, bu yüzden galeride çekilen ay detaylarına biraz daha efekt vermek için kırpmaya karar verdim. Resim, yaklaşık 1090 mm odak uzaklığına sahip 8 inçlik bir RC teleskop üzerinde bir astro kamera (ATR3CMOS26000KPA) ile çektiğim 200 görüntülük bir diziden en iyi 50 görüntünün üst üste bindirilmiş halini gösteriyor.
Haftanın sonunda, Karsten Gieselmann’ın her zamanki gibi ustaca sahnelediği bir merdiven boşluğu kaydı vardı. Şöyle yazıyor: “Münih’in merkezindeki bir binadaki merdiven boşluğunun ilginç ve sıra dışı bir geometrisi var. Uygun bir perspektif seçilerek, soyut ve grafik bir kompozisyon mümkündür. Orijinalde, desen rengi bir “fare grisi”dir. Görüntünün genel etkisine ve gerilimine katkıda bulunmak için, son işleme sırasında merdiven boşluğuna sarı ile mavi bir ton ekledim.” Bu arada: c’t Photography’nin bu sayısında çalışma yöntemi ve motiflerini nasıl seçtiği hakkında bir yazı bulacaksınız.
Haftanın tüm fotoğraflarına genel bir bakışı fotoğraf galerimizde bulabilirsiniz:
![](https://Haberler.cloudimg.io/width/696/q50.png-lossy-50.webp-lossy-50.foil1/_Haber_/imgs/71/4/1/5/4/3/8/5/01_Sa_Geleucht-fca498119b319d7d.jpg)
Cumartesi: parlıyor….
Ralf Merkert tarafından fotoğraflandı (Resim: Ralf Markert)
![c't photography'dan daha fazlası](https://Haberler.cloudimg.io/width/1200/q50.png-lossy-50.webp-lossy-50.foil1/_Haber_/Magazin-Banner/foto_mobil.jpg)
![c't photography'dan daha fazlası](https://Haberler.cloudimg.io/width/1830/q50.png-lossy-50.webp-lossy-50.foil1/_Haber_/Magazin-Banner/foto_desktop.jpg)
(Fakat)
Haberin Sonu